• 0

    Nog € 40 te gaan voor gratis levering

    Mijn winkelmandje
    1. Home
    2. Over ons
    3. Nieuws
    4. 2018
    5. Making Print Simple - Vernieuwd MPS-aanbod ondersteunt verdelers

    Making Print Simple - Vernieuwd MPS-aanbod ondersteunt verdelers

    Brother heeft zijn Managed Print Services-aanbod (MPS) vernieuwd. Hiermee brengt de printer- en technologiefabrikant nog meer flexibiliteit op de markt en worden de verdelers geholpen bij het vinden van een balans tussen de verschillende behoeften van klanten met technische, contractuele en winstgevende overwegingen.

    Frank Van de Velde, Solutions Manager bij Brother International Belgium, verklaart: "Na uitvoerige gesprekken met onze verdelers weten we dat bedrijven gefrustreerd zijn door kleine marges, trage reactietijden, gebrek aan verticale marktervaring en onvoldoende ondersteuning bij het genereren van leads.”

    "Het nieuwe aanbod is bij uitstek geschikt voor resellers die zich richten op SOHO, KMO en eindgebruikers op corporate- en bedrijfsniveau. Het is flexibel en schaalbaar, kan gepersonaliseerd worden (white label) en helpt verdelers hun deel van de groeiende MPS-markt te veroveren."

    Nieuwe groeiopportuniteit voor verdelers

    Uit een onderzoek voor het Print 2025-rapport van Quocirca blijkt dat 57% van de KMO’s verwacht dat deze oplossing tegen 2025 als service-model zal gebruikt worden. IBM IX Innovation Research schat dat MPS jaarlijks met 15 % zal groeien en dit van 2017 tot 2027*.

    Frank Van de Velde vervolgt: "Dankzij de dynamische Managed Print Services bieden verdelers een probleemloze en flexibele afdrukoplossing met kwaliteitsvolle printers aan; dit is voor hen een geweldige opportuniteit om de komende jaren te groeien."

    "Het bijgewerkte Brother MPS-aanbod geeft onze partners de tools die ze nodig hebben om een managed print-service uit te voeren. De combinatie van flexibiliteit, ondersteuning, productkwaliteit en diepgaande technische expertise geeft hen de kans om met hun klanten een langdurige samenwerking op te bouwen.”

    Voor verdelers die graag de markt voor managed print willen betreden, betekent Brother MPS dat ze de service kunnen uitrollen zonder extra investeringen in infrastructuur of hulpmiddelen.

    De resellers, die al actief zijn op de markt, kunnen hun managed print-aanbod verbeteren door Brother Partner MPS CPP (kosten per pagina) en verbruiksondersteunende Partner Consumable Support MPS-pakketten aan te bieden.

    Luisteren naar en investeren in het kanaal

    Gedetailleerd marktonderzoek resulteert in een opgefrist en gefocust Brother MPS-model en betekent dat Brother de kanaalpartners kan helpen met het targeten van hun belangrijkste marktsectoren.

    Philip White, European Managed Print Sales Manager, verklaart: "Met Brother MPS ontvangen channelpartners leads van de Brother End User verkoopteams en toegewijde channelmanagementteams, die ook aanwezig zijn om de lead generation-inspanningen (aantrekken van potentiële klanten) van resellers te ondersteunen.”

    "En we komen onze belofte Brother ‘ at your side ' na, want onze vernieuwd MPS-aanbod pakt zowel marge als volume aan. Partners kunnen inkomsten genereren op maximaal negen niveaus, inclusief hardware, toebehoren, software en een ruim aanbod aan services."

    "De mogelijkheid om de service volledig gepersonaliseerd aan te bieden (white label) betekent dat verdelers volledig eigenaar kunnen blijven van de klant, terwijl ze dankzij de flexibiliteit van het aanbod kunnen voortbouwen op bestaande OEM-relaties (Original Equipment Manufacturer) door samen met Brother hun MPS-aanbod te maximaliseren."

    Ga voor meer informatie over het MPS-aanbod van Brother naar https://www.brother.be/nl-be/printoplossingen/afdrukbeheer/managed-print-services.

    --

    *IBM IX Innovation Research, februari 2018

    Meer nieuws op MyNewsDesk