1. Home Brother
  2. Business
  3. Managed Print Service
  4. MPS Enterprise

Wat is MPS Enterprise?

MPS (Managed Print Service) Enterprise is een gepersonaliseerde service voor afdrukbeheer die is afgestemd op de behoeften van bedrijven met complexere afdrukbehoeften. Met een adviserende aanpak beoordelen we je printuitdagingen en stellen we een volledig op maat gemaakte oplossing samen die deze uitdagingen oplost.

Hoe werkt MPS Enterprise?

Green calendar icon

Stap 1: Evaluatie

We werken nauw met je samen om de perfecte Managed Print Service voor je bedrijf te creëren. Zo ben je verzekerd van de juiste apparaten, oplossingen en voortdurende professionele ondersteuning.

Green calendar icon

Stap 2: Transitie

We zorgen ervoor dat alles soepel en volgens schema wordt geïmplementeerd, met minimale onderbrekingen van je activiteiten dankzij het gebruiksvriendelijke Brother MPS portaal.

Green calendar icon

Stap 3: Optimalisatie

We optimaliseren voortdurend onze service zodat je afdrukprocessen efficiënt, duurzaam, kosteneffectief en probleemloos verlopen.

Waarom Brother MPS Enterprise kiezen voor uw onderneming?

De voordelen van een Managed Print Service in meer detail

Five stars with four and a half coloured in gold

Onze Managed Print Service klanten beoordeelden hun algemene ervaring met 4,2 op 5 sterren.

 

Bron: Brother MPS klantenonderzoek, April - July 2022 

MPS Enterprise FAQ

Brother biedt diverse recyclagediensten aan om bedrijven te helpen hun duurzaamheidsdoelstellingen te halen.

Als onderdeel van je MPS service kan je iedere inkt- of tonercartridge terugsturen. Wij zorgen ervoor dat gebruikte supplies professioneel worden geherfabriceerd of gerecycleerd, zodat ze niet op de vuilnisbelt belanden.

Om ervoor te zorgen dat onze MPS service echt werkt voor je bedrijf, zijn er diverse betaalplannen en financiële oplossingen beschikbaar. Je kan er ook voor kiezen om te betalen op basis van je werkelijk verbruik, waar enkel de geprinte pagina's en gebruikte supplies worden aangerekend.

Je netwerkprinter brengt een een beveiligde HTTPS-verbinding naar het MPS portaal tot stand via poort 443. Over het algemeen staat die poort standaard open. Als dat niet het geval is, moet je contact opnemen met je IT-beheerder en hem vragen om de poort te openen.

Nee. De kerndiensten van de Brother Managed Print Service - apparaatmonitoring, reparatieservice, facturering op basis van verbruik en het vervangen van verbruiksartikelen - verwerken geen geprinte gegevens.

Ja. De kerndiensten van de Brother Managed Print Service - apparaatmonitoring, reparatieservice, facturering op basis van verbruik en het vervangen van verbruiksartikelen - zijn volledig in overeenstemming met de GDPR.

In een eerste fase gaan we na wat je precieze noden zijn zodat we de juiste Managed Print Service kunnen aanbieden. Dankzij onze pre-sales expertise krijg je inzicht in de huidige en toekomstige status van je printbehoeften.

mps-professional-signpost

Nood aan een eenvoudigere service? Ontdek MPS Professional

Voor bedrijven die een allesomvattende oplossing nodig hebben voor hun complexe printbehoeften.

Ontdek MPS Professional