Met de Request Help oplossing kan uw supportafdeling eenvoudig technische problemen oplossen die zich met uw product kunnen voordoen.
Het enige dat u hoeft te doen, is op de knop "Request Help" op uw productscherm drukken. Een volledig diagnoserapport wordt vervolgens gemaakt en automatisch per e-mail naar het vooraf gedefinieerde adres verzonden.
Verzend een service-aanvraag rechtstreeks via de knop "Request Help" op uw product. De aanvraag wordt automatisch naar het vooraf gedefinieerde e-mailadres gestuurd.
De ontvanger krijgt per e-mail het volledige diagnoserapport waardoor hij snel en efficiënt technische problemen met uw product kan identificeren.
Vereenvoudig het beheer van uw aanvragen door ze te automatiseren.
De Request Help oplossing is een snelle en voordelige manier voor uw supportafdeling om u praktische informatie en advies voor uw product te geven. U kunt technische serviceverzoeken rechtstreeks indienen vanaf het scherm van uw Brother product dat op het netwerk is aangesloten. Volledige diagnoserapporten worden vervolgens per e-mail naar uw supportafdeling gestuurd, zodat zij het probleem snel kunnen identificeren.
Als u Brother producten heeft en het MPS aanbod (Management Print Services) niet aan uw behoeften voldoet, kan Request Help de perfecte oplossing zijn. Bedrijven komen eenvoudig in contact met hun reseller om snelle en efficiënte oplossingen te krijgen voor technische problemen.
Request Help kan via een licentiesleutel worden geactiveerd op de volgende modellen:
Zwart-wit laser: DCP-L5500DN, DCP-L6600DW, MFC-L5700DN, MFC-L5750DW, MFC-L6800DW, MFC-L6800DWT, MFC-L6900DW, MFC-L6900DWT.
Kleurenlaser: DCP-L8410CDW, MFC-L8690CDW, MFC-L8900CDW, HL-L9430CDN, HL-L9470CDN, MFC-L9570CDW, MFC-L9570CDWT, MFC-L9630CDN, MFC-L9670CDN.
Inkjet: MFC-J5945DW, MFC-J5955DW, MFC-J6945DW, MFC-J6947DW, MFC-J6955DW, MFC-J6957DW.
Vul het contactformulier in en een van onze experten neemt zo snel mogelijk contact met u op.
Activeer uw oplossing op uw Brother product met software die u gratis kunt downloaden: BRAdmin Professional 4.
Deze oplossing vereist geen extra hardware. Zodra het e-mailadres vooraf is gedefinieerd, kan de serviceaanvraag worden verzonden.
Ja. Serviceaanvragen worden met SSL of TLS beveiligd via mail verzonden.
Op het startscherm van uw product staat het icoon “Services”. Als u op dit pictogram klikt, vindt u de knop "Request Help". Elk verzonden verzoek om technische interventie gaat vergezeld van een volledig diagnoserapport met alle details die nodig zijn om problemen met het product gemakkelijker op te lossen.