Artikel toegevoegd

Als u een upgrade naar Windows 11 hebt uitgevoerd en een lijst met ondersteunde modellen en downloadkoppelingen naar drivers en software voor uw computer nodig hebt, raadpleegt u onze nieuwste informatie.

Informatie bekijken

Als u niet kunt afdrukken met een USB-kabel nadat u een upgrade naar Windows 11 hebt uitgevoerd, probeer dan een andere verbindingsmethode, zoals Wi-Fi of een netwerkkabel. Klik voor hulp bij het instellen van uw Brother-machine op een draadloos of bekabeld netwerk op oplossing weergeven, zoek uw model en ga naar het gedeelte Veelgestelde vragen voor uw product.

Oplossingen bekijken

At Your Side

Ondersteuning nodig voor uw Brother toestel? Hier vindt u hoe u uw nieuwe Brother kunt registreren en waar u de nieuwste software kan downloaden. Voer eenvoudig uw modelnummer in of blader hieronder naar uw apparaat.

Wordt uw model niet weergegeven in de zoekresultaten, ga dan naar support.brother.com voor meer producten.

Ik weet welk model ik heb

Voer hieronder uw modelnummer in

Ik heb hulp nodig om mijn model te vinden

Selecteer uw product uit een lijst.

Wij helpen u om uw model te vinden