Artikel toegevoegd
Vanwege de huidige situatie met Covid-19 is er enige vertraging mogelijk met e-mail, livechat of telefonisch contact met ons supportteam. In eerste instantie raden we u aan onze online ondersteuning, veelgestelde vragen en downloads te gebruiken. Als u geen antwoord kunt vinden met onze online ondersteuning, gebruik dan live chat of e-mail ons. Als u een product heeft dat momenteel moet worden hersteld, nemen we zo snel mogelijk contact met u op.
  1. Home Brother
  2. Support

At Your Side

Ondersteuning nodig voor uw Brother toestel? Hier vindt u hoe u uw nieuwe Brother kunt registreren en waar u de nieuwste software kan downloaden. Voer eenvoudig uw modelnummer in of blader hieronder naar uw apparaat.

Wordt uw model niet weergegeven in de zoekresultaten, ga dan naar support.brother.com voor meer producten.

Ik weet welk model ik heb

Voer hieronder uw modelnummer in

Ik heb hulp nodig om mijn model te vinden

Selecteer uw product uit een lijst.

Wij helpen u om uw model te vinden

Tot welke productcategorie behoort uw product?