Artikel toegevoegd
In deze onzekere tijd willen we dat u weet dat we bij Brother ons inzetten om uitzonderlijke service en ondersteuning te bieden aan onze klanten. Vanwege de Coronavirus - COVID-19-situatie verwachten we dat er enige invloed kan zijn op de beschikbaarheid van sommige van onze klantenservices. Klanten kunnen vertraging oplopen met e-mail, livechat of telefonisch contact met ons team. Brother werkt actief samen met ons ondersteuningsteam om deze mogelijke vertragingen te minimaliseren. In eerste instantie raden we u aan onze online ondersteuning, veelgestelde vragen en downloads te gebruiken. Als u geen antwoord kunt vinden met onze online tools en ondersteuning, gebruik dan live chat of e-mail ons. Als u een product heeft dat momenteel moet worden hersteld, nemen we zo snel mogelijk contact met u op. Onze excuses voor het eventuele ongemak en bedankt voor uw geduld.
  1. Home
  2. Support

Als u de juni updates van Windows 10 heeft geïnstalleerd (KB4557957 of KB4560960) kan het voorkomen dat u niet meer kunt printen. Als u niet meer kunt printen, bekijk dan onze FAQ voor de oplossing.

At Your Side

Ondersteuning nodig voor uw Brother toestel? Hier vindt u hoe u uw nieuwe Brother kunt registreren en waar u de nieuwste software kan downloaden. Voer eenvoudig uw modelnummer in of blader hieronder naar uw apparaat.

Wordt uw model niet weergegeven in de zoekresultaten, ga dan naar support.brother.com voor meer producten.

Ik weet welk model ik heb

Voer hieronder uw modelnummer in

Ik heb hulp nodig om mijn model te vinden

Selecteer uw product uit een lijst.

Wij helpen u om uw model te vinden

Tot welke productcategorie behoort uw product?