1. Home Brother
  2. Dienst na-verkoop
  3. Herstellingen

Reparatieprocedure

Brother garantie vinden

Vind het garantietype voor uw product

Raadpleeg de webpagina van uw product om het garantietype te vinden dat van toepassing is op uw toestel.

Brother serienummer vinden

Hou uw serienummer bij de hand

Het serienummer vindt u terug op de achterkant of onderkant van het product, doorgaans bij een barcode. Het serienummer staat mogelijk ook op de aankoopfactuur. De laatste 9 tekens volstaan.

Brother aanvraag service interventie herstelling

Dien een serviceaanvraag in

Volg de onderstaande richtlijnen indien u op uw product een Collect & Return of On Site garantie van toepassing is. Heeft u een Return to Base garantie, dan hoeft u uw serviceverzoek niet op voorhand aan te melden.

Een herstelling aanvragen

Heeft u een "Collect & Return" garantie?

U kunt online een serviceaanvraag indien voor een product met een Collect & Return garantie.

Wij bevestigen uw aanvraag zo snel mogelijk tijdens onze kantooruren.

Serviceaanvraag voor Collect&Return

Heeft u een "On Site" garantie?

U dient tijdens de kantooruren een aanvraag per telefoon doen. Het is niet mogelijk om een online aanvraag te doen als u een On Site garantie heeft.

Ma - do: 8u30-12u15 en 13u-17u; Vr: 8u30-12u15 en 13u-16u15

+32 (0)2 / 467 44 40