1. Home Brother
  2. Dienst na-verkoop
  3. Garantie

Onze commerciële garanties

Brother levert al jaren producten van uitstekende kwaliteit. Brother België biedt op al zijn producten een commerciële garantie van minimaal twee jaar, op sommige producten zelfs drie jaar. Ga naar de specificaties op de productpagina om te weten welke garantie standaard op het product van toepassing is en hoe lang de garantie duurt.

Alle door Brother België geboden garanties gelden vanaf de aankoopdatum van het product en zijn enkel geldig in België en het Groothertogdom Luxemburg.

Heeft u een product dat niet werd aangekocht via een erkende verdeler of distributeur van Brother België en/of waarvan het serienummer niet bekend is bij Brother België, dan kunt u uw wettelijke garantie claimen bij de verkoper van het product.

Return to Base

Return to Base

Herstelling bij Brother met transport ten laste van de klant

  • Het toestel wordt hersteld in onze werkplaats.
  • U brengt het toestel zelf binnen of vergoedt de transportkosten.
  • Deze dienst omvat enkel de herstelling van uw product.

Collect & Return

Collect & Return

Herstelling bij Brother met transport heen en terug ten laste van Brother

  • Het toestel wordt hersteld in onze werkplaats.
  • Brother betaalt de transportkosten naar onze werkplaats en de retourkosten.
  • Deze dienst omvat de herstelling van uw product en reserveonderdelen.

On Site

On Site

Interventie en herstelling ter plaatse door een technieker

  • Een Brother technicus herstelt uw toestel ter plaatse of neemt het, indien nodig, mee naar de Brother werkplaats.
  • Brother betaalt de verplaatsing van de technicus.
  • Deze dienst omvat de werkuren om het probleem te verhelpen en reserveonderdelen.

Onze service uitbreidingen

Print tot 5 jaar zonder zorgen met onze service packs

Brother biedt minstens 2 jaar garantie op al haar toestellen. Wenst u meer gemoedsrust, dan kunt u de standaard garantie uitbreiden naar een hoger serviceniveau. Na de eenmalige aankoop van een service pack, krijgt u instant deskundige service gedurende de looptijd van uw service pack (3 of 5 jaar), óf gedurende de levensduur van het toestel.

In geval van een storing zal onze vakbekwame helpdesk u eerst proberen telefonisch bij te staan en het probleem te verhelpen. Lukt het niet, dan komt een gespecialiseerde servicetechnicus van Brother het toestel op locatie herstellen.