De professionele producten van Brother hebben een scherm dat op afstand en in realtime kan worden bediend door uw servicemedewerkers vanaf hun pc.
Ze hebben dan toegang tot alle functionaliteiten van uw product, inclusief onderhoudsrapporten om snel technische problemen te diagnosticeren en op te lossen, alsook de mogelijkheid om de technische parameters van uw product te wijzigen.
De supportafdeling heeft toegang tot alle functionaliteiten van uw printer waardoor ze snel technische problemen kunnen diagnosticeren en oplossen zonder te wachten op de fysieke tussenkomst van een technicus.
Deel het scherm van uw product voor bediening op afstand door uw vooraf gedefinieerde supportafdeling.
Deel productgegevens via een beveiligd communicatiekanaal dat alle uitgewisselde informatie versleutelt.
De Remote Panel oplossing is een snelle en voordelige manier om problemen met uw product te diagnosticeren.
Deze functie biedt bedrijven de mogelijkheid om de identificatie en oplossing van technische problemen te vereenvoudigen om downtime van het toestel te verminderen. Deze oplossing kan ook worden gebruikt voor trainings- en demonstratiedoeleinden.
Remote Panel kan via een licentiesleutel worden geactiveerd op de volgende modellen:
Zwart-wit laser: DCP-L5500DN, DCP-L6600DW, MFC-L5700DN, MFC-L5750DW, MFC-L6800DW, MFC-L6800DWT, MFC-L6900DW, MFC-L6900DWT.
Kleurenlaser: DCP-L8410CDW, MFC-L8690CDW, MFC-L8900CDW, HL-L9430CDN, HL-L9470CDN, MFC-L9570CDW, MFC-L9570CDWT, MFC-L9630CDN, MFC-L9670CDN.
Inkjet: MFC-J5945DW, MFC-J5955DW, MFC-J6945DW, MFC-J6947DW, MFC-J6955DW, MFC-J6957DW.
Vul het contactformulier in en een van onze experten neemt zo snel mogelijk contact met u op.
Activeer uw oplossing op uw Brother product met software die u gratis kunt downloaden: BRAdmin Professional 4.
Om het gebruik van deze oplossing te vereenvoudigen, is alleen netwerktoegang nodig.
Ja. Verzoeken worden via SSL of TLS veilig naar uw supportafdeling gemaild. U kunt een pincode instellen om misbruik van deze oplossing te voorkomen.
Zodra de oplossing is geactiveerd, heeft de supportafdeling toegang tot alle knoppen en functies van het productscherm en kan het ook de onderhoudsmodi wijzigen.