Artikel toegevoegd
  1. Home Brother
  2. Klantenzone
  3. Leveringsproblemen

Leveringsproblemen

Neem contact op met onze Besteldienst. We regelen de terugname van de verkeerde producten en zorgen ervoor dat u zo snel mogelijk de juiste artikelen krijgt toegestuurd.

Contacteer onze Besteldienst. We leveren de ontbrekende artikelen zo snel mogelijk na.

  • Controleer in eerste instantie of het leveringsadres in de verzendbevestiging correct is.
  • In dezelfde verzendbevestiging vindt u een Track & Trace code om de leverstatus van de bestelling op te volgen.
  • Contacteer onze Besteldienst indien de levering niet heeft plaatsgevonden binnen de verwachte levertermijn.

Neem zo snel mogelijk, en uiterlijk 7 dagen na ontvangst van de levering, contact op met onze Besteldienst en geef duidelijk aan waar het product beschadigd is. Bezorg ons indien mogelijk ook foto's van de schade. Beschadigde producten worden bij u ter plaatse weer opgehaald. Wij zorgen ervoor dat de bestelling nadien opnieuw wordt geleverd.

Raadpleeg eerst de gebruikershandleiding. Misschien kan u het probleem zelf oplossen zodat we het product niet hoeven te vervangen.

Lukt het niet, neem dan contact op met onze Dienst na verkoop en geef duidelijk aan wat het probleem is. Het product wordt bij u ter plaatse weer opgehaald en bij ons gecontroleerd. Na inspectie zal het product worden hersteld of vervangen.

  • Was u niet aanwezig op het moment van de levering, dan onderneemt de transporteur de volgende werkdag een tweede poging.
  • Lukt het ook dan niet, dan krijgen wij van de transporteur een bericht dat de levering niet heeft plaatsgevonden. We zullen u dan contacteren om een nieuwe afspraak voor de levering te regelen.

Brother klantenzone

Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden?