Is er een probleem met de levering van uw bestelling op www.brother.be? Wij lossen het op.
Neem contact op met onze Besteldienst. We regelen de terugname van de verkeerde producten en zorgen ervoor dat u zo snel mogelijk de juiste artikelen krijgt toegestuurd.
Contacteer onze Besteldienst. We leveren de ontbrekende artikelen zo snel mogelijk na.
Neem zo snel mogelijk, en uiterlijk 7 dagen na ontvangst van de levering, contact op met onze Besteldienst en geef duidelijk aan waar het product beschadigd is. Bezorg ons indien mogelijk ook foto's van de schade. Beschadigde producten worden bij u ter plaatse weer opgehaald. Wij zorgen ervoor dat de bestelling nadien opnieuw wordt geleverd.
Raadpleeg eerst de gebruikershandleiding. Misschien kan u het probleem zelf oplossen zodat we het product niet hoeven te vervangen.
Lukt het niet, neem dan contact op met onze Dienst na verkoop en geef duidelijk aan wat het probleem is. Het product wordt bij u ter plaatse weer opgehaald en bij ons gecontroleerd. Na inspectie zal het product worden hersteld of vervangen.