Artikel toegevoegd
  1. Home Brother
  2. Klantenzone
  3. Brother Online account

Brother Online account

Er zijn een aantal mogelijke redenen waarom het niet lukt om in te loggen.

  • U heeft nog geen Brother Online account voor het e-mailadres waarmee u probeert in te loggen. In dit geval moet u eerst een Brother Online account aanmaken.
  • Het wachtwoord is niet correct. Kent u het wachtwoord niet meer, dan kan u zelf een nieuw wachtwoord instellen door op de inlogpagina te klikken op "Wachtwoord vergeten?".
  • Uw account is geblokkeerd. Na te veel mislukte pogingen om in te loggen op uw account, wordt deze om veiligheidsredenen geblokkeerd. Zelfs met correcte inloggegevens is het dan niet mogelijk om u aan te melden. Contacteer onze Marketingafdeling zodat we uw account weer kunnen vrijgeven.

Ga naar het gedeelte Mijn inloggegevens in uw accountinstellingen. Klik onderaan op de link "Brother Online account afsluiten" en volg de stappen om uw account af te sluiten.

Weet u niet meer aan welk e-mailadres uw Brother Online account is gekoppeld? Contacteer onze Marketingafdeling wij zoeken het even voor u uit.

U kan zelf een nieuw wachtwoord instellen door naar de Brother Online inlogpagina te gaan en te klikken op "Wachtwoord vergeten?". Vul het e-mailadres van uw Brother Online account in. Vervolgens krijgt u een e-mail toegestuurd met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.

U kan uw persoonlijke gegevens wijzigen in uw accountinstellingen onder het gedeelte Mijn persoonlijke gegevens.

Mogelijk probeert u een account aan te maken voor een e-mailadres dat al gekoppeld is aan een bestaande Brother Online account. Is dit niet het geval, dan hebben we wellicht een tijdelijke storing op onze website. Probeer het dan later even opnieuw. Komt u echt niet verder, contacteer dan onze Marketingafdeling.

U ziet de bestelling doorgaans meteen na het afrekenen verschijnen in uw Brother Online account. Soms kan het even duren voor de betaling verwerkt is. Controleer later opnieuw of de bestelling zichtbaar is.

Brother klantenzone

Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden?