Artikel toegevoegd
  1. Home Brother
  2. Klantenzone
  3. Brother Online account

Brother Online account

Om een online bestelling te plaatsen of een product te registreren, heeft u een Brother Online account nodig.

Mijn Brother Online account

Ik kan niet inloggen

Er zijn een aantal mogelijke redenen waarom het niet lukt om in te loggen.

  • U heeft nog geen Brother Online account voor het e-mailadres waarmee u probeert in te loggen. In dit geval moet u eerst een Brother Online account aanmaken.
  • Het wachtwoord is niet correct. Kent u het wachtwoord niet meer, dan kan u zelf een nieuw wachtwoord instellen door op de inlogpagina te klikken op "Wachtwoord vergeten?".
  • Uw account is geblokkeerd. Na te veel mislukte pogingen om in te loggen op uw account, wordt deze om veiligheidsredenen geblokkeerd. Zelfs met correcte inloggegevens is het dan niet mogelijk om u aan te melden. Contacteer onze Marketingafdeling zodat we uw account weer kunnen vrijgeven.

Hoe kan ik mijn account verwijderen?

Ga naar het gedeelte Mijn inloggegevens in uw accountinstellingen. Klik onderaan op de link "Brother Online account afsluiten" en volg de stappen om uw account af te sluiten.

 

Ik ben mijn e-mailadres vergeten

Weet u niet meer aan welk e-mailadres uw Brother Online account is gekoppeld? Contacteer onze Marketingafdeling wij zoeken het even voor u uit.

 

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

U kan zelf een nieuw wachtwoord instellen door naar de Brother Online inlogpagina te gaan en te klikken op "Wachtwoord vergeten?". Vul het e-mailadres van uw Brother Online account in. Vervolgens krijgt u een e-mail toegestuurd met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.

 

Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?

U kan uw persoonlijke gegevens wijzigen in uw accountinstellingen onder het gedeelte Mijn persoonlijke gegevens.

 

Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?

U kan uw persoonlijke gegevens wijzigen in uw accountinstellingen onder het gedeelte Mijn persoonlijke gegevens.

 

Ik kan geen account aanmaken

Mogelijk probeert u een account aan te maken voor een e-mailadres dat al gekoppeld is aan een bestaande Brother Online account. Is dit niet het geval, dan hebben we wellicht een tijdelijke storing op onze website. Probeer het dan later even opnieuw. Komt u echt niet verder, contacteer dan onze Marketingafdeling.

 

Waarom staat mijn bestelling niet in Brother Online?

U ziet de bestelling doorgaans meteen na het afrekenen verschijnen in uw Brother Online account. Soms kan het even duren voor de betaling verwerkt is. Controleer later opnieuw of de bestelling zichtbaar is.

Hoe kan ik me aanmelden of afmelden voor de nieuwsbrief?

In uw accountinstellingen onder Mijn persoonlijke gegevens kunt u zich met een eenvoudige klik inschrijven of uitschrijven voor onze nieuwsbrief.

 

Registratie van mijn Brother product

Hoe kan ik mijn product registeren?

U kan een product registreren in uw Brother Online account. Hou alvast het modelnummer, het serienummer en de aankoopdatum bij de hand.

 

Welke voordelen biedt de registratie van een product?

  • Beheer uw producten op één plek, in uw Brother Online-account
  • Geniet een nauwkeurigere en efficiëntere klantenondersteuning
  • Volg eenvoudig de status en de uitbreidingen van uw garantie op

Waar vind ik het serienummer van mijn product?

U vindt het serienummer op de achterzijde van het toestel. Voer de laatste 9 tekens in van het nummer onder de barcode.

 

Waar vind ik de aankoopdatum van mijn product?

U vindt de aankoopdatum op de factuur of het betaalbewijs van het product. Contacteer het verkooppunt als u de aankoopdatum niet kan terugvinden.

Brother Online klantenzone

Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden?