Artikel toegevoegd
  1. Home Brother
  2. Klantenzone
  3. Betaling

Betaling van uw online bestelling

Wij bieden verschillende betaalmogelijkheden voor uw online bestelling op www.brother.be

Betaalmogelijkheden

Hoe kan ik betalen?

Wij aanvaarden de volgende betaalmethoden:

  • Payconic by Bancontact app
  • Bancontact debetkaart
  • Visa kredietkaart
  • MasterCard kredietkaart

Heeft Brother een veilige betaalomgeving?

Ja. Het afrekenen van een bestelling gebeurt via het Ingenico ePayments platform. Ingenico ePayments biedt betaaldiensten die aan de nieuwste gegevensbeveiligingsnormen in de betalingssector voldoen: PCI DSS. PCI DSS omvat een groot aantal beveiligingseisen en controles die regelmatig worden geïmplementeerd en uitgevoerd. Deze beveiligingscontroles zijn bedoeld om een constant hoog beveiligingsniveau op het betaalplatform te handhaven, zodat transacties en gegevens optimaal beveiligd zijn.

Kan ik achteraf betalen?

Het is niet mogelijk om een bestelling achteraf te betalen.

Kan ik per overschrijving betalen?

Het is niet mogelijk om een bestelling per overschrijving te betalen.

Kan ik met ecocheques betalen?

Het is niet mogelijk om een bestelling met ecocheques te betalen.

Betaling mislukt of geweigerd

Waarom is mijn creditcardbetaling afgewezen?

We voeren altijd een controle uit op betalingen met een kredietkaart om fraude tegen te gaan en onze klanten te beschermen. Er zijn meerdere redenen mogelijk waarom uw betaling niet werd goedgekeurd. Werd uw betaling afgewezen, contacteer dan onze Boekhouding.

Wat als ik dubbel heb betaald?

Is het bedrag meerdere keren van uw rekening gegaan, terwijl u maar één bestelling heeft geplaatst? Dan krijgt u dit bedrag natuurlijk teruggestort. Contacteer onze Boekhouding als u denkt dat u een dubbele betaling heeft gedaan.

Facturen

Waar kan ik mijn factuur vinden?

De factuur wordt per e-mail verzonden zodra wij deze hebben opgemaakt. Wanneer u net een bestelling heeft geplaatst, moet u dus even wachten tot we de bestelling hebben verwerkt en hebben klaargemaakt voor verzending.

U kan de facturen ook raadplegen in uw Brother Online account, onder "Mijn facturen".

Wat als ik geen factuur heb ontvangen?

Kijk eerst even of de e-mail met de factuur niet in de map met ongewenste e-mail is beland. U vindt de facturen ook steeds terug in uw Brother Online account, onder "Mijn facturen".

Vindt u een factuur niet terug? Contacteer onze Boekhouding en houd alvast het ordernummer bij de hand.

Hoe kan ik mijn factuur wijzigen?

Contacteer onze Boekhouding met vermelding van het ordernummer en wat u wil wijzigen in de factuur. Dit kan tot 30 dagen na de datum die op de factuur staat. U krijgt per e-mail een nieuwe factuur, met de gewenste aanpassingen, alsook een creditnota voor de huidige factuur, die komt te vervallen.

Brother Online klantenzone

Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden?