Artikel toegevoegd
  1. Home
  2. Support
  3. Contact
In deze onzekere tijd willen we dat u weet dat we bij Brother ons inzetten om uitzonderlijke service en ondersteuning te bieden aan onze klanten. Vanwege de Coronavirus - COVID-19-situatie verwachten we dat er enige invloed kan zijn op de beschikbaarheid van sommige van onze klantenservices. Klanten kunnen vertraging oplopen met e-mail, livechat of telefonisch contact met ons team. Brother werkt actief samen met ons ondersteuningsteam om deze mogelijke vertragingen te minimaliseren. In eerste instantie raden we u aan onze online ondersteuning, veelgestelde vragen en downloads te gebruiken. Als u geen antwoord kunt vinden met onze online tools en ondersteuning, gebruik dan live chat of e-mail ons. Als u een product heeft dat momenteel moet worden hersteld, nemen we zo snel mogelijk contact met u op. Onze excuses voor het eventuele ongemak en bedankt voor uw geduld.

Technische support

 

U kunt op ieder moment en voor elk product regelmatig bijgewerkte documentatie en softwareoplossingen downloaden van het Brother Solutions Center.

 

Telefonische assistentie

Heeft u technische bijstand nodig, dan kunt u ons bellen tijdens onze normale kantooruren.

 

+32 (0)2 / 364 45 00

 

Online assistentie

U kunt ons ook contacteren via het webformulier.

 

Formulier technische support

Sales afdeling

 

Ons verkoopsteam helpt u graag verder als u een vraag heeft in verband met:

  • Onze productgamma's
  • Prijzen en promoties
  • Marketing en advertising

U kunt onze verkoopsafdeling contacteren door een e-mail te sturen naar sales@brother.be

Herstellingen

 

Heeft uw toestel een herstelling nodig? Vraag dan een interventie aan door een kort en eenvoudig formulier in te vullen. Wij nemen vervolgens zo snel mogelijk contact met u op.

 

Een herstelling aanvragen

Onze kantoren

 

Adres

Industrialaan 32
1702 Groot-Bijgaarden

 

Kantooruren

Van maandag tot donderdag
van 8u30 tot 12u15
en van 13u10 tot 17u00

Vrijdag
van 8u30 tot 12u15
en van 13u10 tot 16u15