- BRAdmin Professional 3 installeren
- Controleren wat voor scannerdriver is geïnstalleerd door de USB-kabel of parallelle kabel aan te sluiten.
- De driver of firmware van het Brother-apparaat bijwerken
- De firmwareversie controleren.
- De installatie van Brother-software en stuurprogramma's ongedaan maken (Windows)
- De lampjes geven aan dat naar de pc wordt gescand of er is een strepenpatroon op het display van het apparaat te zien bij hetinschakelen van het apparaat.
- De meldingen 'Deze app voorkomt dat uw pc wordt afgesloten' en 'Brother Help' worden weergegeven, en de computerwordt niet afgesloten (Windows 10)
- De scanner wordt tijdens de installatie niet op het netwerk gevonden
- Een bestand uit het deel 'Downloads' van deze site downloaden en opslaan op een Windows 8-computer.
- Firmware bijwerken met Brother iPrint&Scan. (Android/iOS)
- Het bijwerken van de firmware van mijn apparaat via het menu "Firmware Update" of Brother iPrint & Scan resulteertin een foutmelding.
- Ik heb mijn Windows 11-computer opgewaardeerd via Windows Update en nu kan ik niet meer Afdrukken, Scannen of Faxen vanaf mijncomputer.
- Ik kan de adresboekgegevens die door andere apparaten zijn geëxporteerd niet importeren in het adresboek van mijn apparaatmet 'Beheer via een webbrowser' of 'Remote Setup'.
- Ik kan de Brother-printerdriver niet installeren (macOS 10.15 of eerder)
- Ik kan een bestand dat is gedownload vanaf de Brother-website niet opslaan (voor Windows)
- Installeer de software van uw Brother-apparaat vanaf de meegeleverde installatieschijf of vanuit het Complete pakket van drivers& software. (Windows)
- Mijn Brother-apparaat wordt niet gevonden via het netwerk wanneer ik de drivers op mijn computer installeer.
- Onder Windows wordt een vreemde taal gebruikt in de printer- of scannerdriver van Brother. Hoe kan ik de taal van de printer- ofscannerdriver aanpassen?
- Open het Configuratiescherm (voor Windows)
- PaperPort™ 12SE / 14SE installeren (Windows)
- Scaninstellingen wijzigen in ControlCenter.
- Toen ik drivers wilde installeren via een USB-verbinding, kreeg ik de foutmelding dat er 'geen machine gevonden' was (voorWindows).
- Uw besturingssysteem identificeren (OS).
- Veelgebruikte scaninstellingen configureren op uw computer.
- Waar kan ik de Brother iPrint & Scan app voor Mac downloaden?