Deze retourvoorwaarden zijn alleen van toepassing op producten die zijn aangekocht bij Brother International Belgium. Als u uw product bij ander Brother kantoor heeft gekocht, neem dan rechtstreeks contact met hen op en vraag naar hun retourbeleid.
Als uw apparaat defect of beschadigd is, is een andere procedure van kracht.
Voordat u een product terugstuurt, moet u een RMA-nummer (Return Material Authorization) aanvragen. Brother kent u dit nummer toe op basis van het onderstaande formulier, indien uw aanvraag voldoet aan onze retourvoorwaarden.
Voorwaarden
Brother zal een teruggestuurd artikel voor 100% crediteren indien aan de volgende voorwaarden wordt voldaan.
U dient de retourvoorwaarden expliciet te aanvaarden voor het verkrijgen van een RMA-nummer.
Wat als mijn artikel niet voldoet aan de retourvoorwaarden?
Voldoet het artikel niet aan één of meerdere retourvoorwaarden, dan kunt u nog altijd een RMA-aanvraag indienen. Na goedkeuring van uw aanvraag kan u het artikel terugsturen. Na ontvangst zal het artikel worden geïnspecteerd en worden gecrediteerd voor een percentage van het aankoopbedrag, afhankelijk van de staat van het artikel. Deze evaluatie gebeurt per retouraanvraag.
Het teruggestuurde artikel zal voor 95% van zijn aankoopwaarde worden terugbetaald indien:
Het teruggestuurde artikel wordt voor maximum 80% van zijn aankoopwaarde terugbetaald indien:
Uitzonderingen
In sommige gevallen is het niet mogelijk om een artikel terug te sturen en is er geen terugname. Brother behoudt zich het recht om een retour van een artikel te weigeren, zelfs indien de reden niet expliciet wordt vermeld in de onderstaande uitzonderingen.