- Controleren wat voor scannerdriver is geïnstalleerd door de USB-kabel of parallelle kabel aan te sluiten.
- De firmwareversie controleren.
- De meldingen 'Deze app voorkomt dat uw pc wordt afgesloten' en 'Brother Help' worden weergegeven, en de computerwordt niet afgesloten (Windows 10)
- Een bestand uit het deel 'Downloads' van deze site downloaden en opslaan op een Windows 8-computer.
- Ik gebruik Windows. Ik plaats de cd-rom die ik bij mijn apparaat heb gekregen in mijn computer, maar het installatievenster wordtniet automatisch geopend.
- Ik kan de Brother-printerdriver niet installeren (macOS 10.15 of eerder)
- Ik kan de driver niet installeren op Macintosh vanaf de cd-rom die ik bij mijn Brother apparaat heb gekregen. (Voor MacOS X 10.7 of hoger)
- Ik kan de installatie van de Brother-software niet helemaal voltooien, want de installatie stopt op het moment dat een scherm voorhet aansluiten van de kabel wordt weergegeven (Windows).
- Ik kan een bestand dat is gedownload vanaf de Brother-website niet opslaan (voor Windows)
- Ik kan geen Brother-stuurprogramma's installeren op Debian 10 of hoger (Linux)
- In OS X 10.8.x wordt de melding weergegeven dat '[bestandsnaam]' niet kan worden geopend omdat het bestand afkomstig isvan een niet-geïdentificeerde ontwikkelaar'.
- Installeer de software van uw Brother-apparaat vanaf de meegeleverde installatieschijf of vanuit het Complete pakket van drivers& software. (Windows)
- Installeer Presto!® BizCard® op Windows10.
- Onder Windows wordt een vreemde taal gebruikt in de printer- of scannerdriver van Brother. Hoe kan ik de taal van de printer- ofscannerdriver aanpassen?
- Open het Configuratiescherm (voor Windows)
- PaperPort™ 12SE installeren onder Windows 10.
- Scaninstellingen wijzigen in ControlCenter.
- Uw besturingssysteem identificeren (OS).
- Veelgebruikte scaninstellingen configureren op uw computer.
- Verwijder de Brother software en drivers (Windows)
- Welk formaat van het driverpakket wordt ondersteund door mijn Linux-distributie?