Cash desk

Hoe helpt Brother je bij wachtrijen aan de kassa?

Een slechte klantervaring aan de kassa kan leiden tot omzetverlies en negatieve beoordelingen. Het omarmen van print- en scantechnologie om betalingen te registreren, kan frustraties voorkomen. Een veel voorkomende klacht van klanten is namelijk de wachttijd aan de kassa. Die kan worden verminderd door enkele kleine wijzigingen door te voeren.

Zo kan je bijvoorbeeld de wachttijd beheren door klanten een ticketnummer te geven met behulp van een draagbare printer. Op de voedingsafdeling kunnen producten ter plekke worden gelabeld, waardoor de kassa meteen de juiste prijs ziet en de klant sneller wordt geholpen.

Het retailteam van Brother begrijpt hoe technologie ervoor kan zorgen dat de verkoopervaring altijd soepel verloopt. We werken samen met retailpartners om op maat gemaakte oplossingen voor scannen en afdrukken te creëren.

Cash desk

Mobiele technologie voor een optimale klantervaring

Het retailteam van Brother begrijpt hoe technologie ervoor kan zorgen dat de verkoopervaring altijd soepel verloopt. We werken samen met retailpartners om op maat gemaakte oplossingen voor scannen en afdrukken te creëren.

  • Flexibele technologie voor gebruik bij de kassa of door winkelpersoneel
  • Betrouwbare wifi en Bluetooth-connectiviteit om frustrerende vertragingen te voorkomen
  • Maximaliseer verkoop door omzetverlies te voorkomen ten gevolge van lange wachtrijen of een slechte klantenservice

Een vraag? Het Brother Solutions team helpt je graag verder.