
Return to Base
Herstelling bij Brother met transport ten laste van de klant
Het toestel wordt hersteld in onze werkplaats. U brengt het toestel zelf binnen of vergoedt de transportkosten. Deze dienst omvat:
- de herstelling van uw product
Brother levert al jaren producten van uitstekende kwaliteit. Brother België biedt op al zijn producten een commerciële garantie van minimaal twee jaar, op sommige producten zelfs drie jaar. Ga naar de specificaties op de productpagina om te weten welke garantie standaard op het product van toepassing is en hoe lang de garantie duurt.
Alle door Brother België geboden garanties gelden vanaf de aankoopdatum van het product en zijn enkel geldig in België en het Groothertogdom Luxemburg.
Heeft u een product dat niet werd aangekocht via een erkende verdeler of distributeur van Brother België en/of waarvan het serienummer niet bekend is bij Brother België, dan kunt u uw wettelijke garantie claimen bij de verkoper van het product. Daarnaast bieden wij op deze producten ook een commerciële garantie van 1 jaar Return to Base.
Het toestel wordt hersteld in onze werkplaats. U brengt het toestel zelf binnen of vergoedt de transportkosten. Deze dienst omvat:
Het toestel wordt hersteld in onze werkplaats. Brother betaalt de transportkosten heen en terug. Deze dienst omvat:
Een Brother technicus herstelt uw toestel ter plaatse of neemt het, indien nodig, mee naar de Brother werkplaats. Deze dienst omvat:
Een reparatie aanvragen kan telefonisch tijdens onze kantooruren, of online op ieder moment. Houd het serienummer van uw apparaat bij de hand, zodat we uw verzoek snel kunnen verwerken.
* Maandag - donderdag: 8u30-12u15 en 13u-17u ; Vrijdag: 8u30-12u15 en 13u-16u15
DIn onderstaande overzichtstabel vindt u gedetailleerde informatie over de commerciële garanties en de service-uitbreidingen die wij aanbieden voor onze productgamma's.
Overzicht downloaden (PDF - 33 KB)