Artikel toegevoegd
  1. Home Brother
  2. Support
  3. Garantie en herstellingen

Onze commerciële garanties

Brother levert al jaren producten van uitstekende kwaliteit. Brother België biedt op al zijn producten een commerciële garantie van minimaal twee jaar, op sommige producten zelfs drie jaar. Ga naar de specificaties op de productpagina om te weten welke garantie standaard op het product van toepassing is en hoe lang de garantie duurt.

Alle door Brother België geboden garanties gelden vanaf de aankoopdatum van het product en zijn enkel geldig in België en het Groothertogdom Luxemburg.

Heeft u een product dat niet werd aangekocht via een erkende verdeler of distributeur van Brother België en/of waarvan het serienummer niet bekend is bij Brother België, dan kunt u uw wettelijke garantie claimen bij de verkoper van het product. Daarnaast bieden wij op deze producten ook een commerciële garantie van 1 jaar Return to Base.

Return to Base

Return to Base

Herstelling bij Brother met transport ten laste van de klant

Het toestel wordt hersteld in onze werkplaats. U brengt het toestel zelf binnen of vergoedt de transportkosten. Deze dienst omvat:

  • de herstelling van uw product

Collect & Return

Collect & Return

Herstelling bij Brother met transport heen en terug ten laste van Brother

Het toestel wordt hersteld in onze werkplaats. Brother betaalt de transportkosten heen en terug. Deze dienst omvat:

  • de transportkosten van uw product naar de Brother werkplaats
  • de herstelling van uw product
  • reserveonderdelen
  • de transportkosten voor de retour van uw product

On Site

On Site

Interventie en herstelling ter plaatse door een technieker

Een Brother technicus herstelt uw toestel ter plaatse of neemt het, indien nodig, mee naar de Brother werkplaats. Deze dienst omvat:

  • de verplaatsing van de technicus
  • de werkuren om het probleem te verhelpen
  • reserveonderdelen

Een herstelling aanvragen

Een reparatie aanvragen kan telefonisch tijdens onze kantooruren, of online op ieder moment. Houd het serienummer van uw apparaat bij de hand, zodat we uw verzoek snel kunnen verwerken.

 

Heeft u een "Collect & Return" garantie?

Heeft u een "On Site" garantie"

  • Bel ons op het nummer +32 (0)2/467.44.40

 

* Maandag - donderdag: 8u30-12u15 en 13u-17u ; Vrijdag: 8u30-12u15 en 13u-16u15

Service offering overview

Overzicht van onze commerciële garanties en serviceaanbod

DIn onderstaande overzichtstabel vindt u gedetailleerde informatie over de commerciële garanties en de service-uitbreidingen die wij aanbieden voor onze productgamma's.

Overzicht downloaden (PDF - 33 KB)