Artikel toegevoegd
  1. Home Brother
  2. Support
  3. Garantie en herstellingen

Onze commerciële garanties

Brother levert al jaren producten van uitstekende kwaliteit. Brother België biedt op al zijn producten een commerciële garantie van minimaal twee jaar, op sommige producten zelfs drie jaar. Ga naar de specificaties op de productpagina om te weten welke garantie standaard op het product van toepassing is en hoe lang de garantie duurt.

Alle door Brother België geboden garanties gelden vanaf de aankoopdatum van het product en zijn enkel geldig in België en het Groothertogdom Luxemburg.

Heeft u een product dat niet werd aangekocht via een erkende verdeler of distributeur van Brother België en/of waarvan het serienummer niet bekend is bij Brother België, dan kunt u uw wettelijke garantie claimen bij de verkoper van het product.

Return to Base

Return to Base

Herstelling bij Brother met transport ten laste van de klant

  • Het toestel wordt hersteld in onze werkplaats.
  • U brengt het toestel zelf binnen of vergoedt de transportkosten.
  • Deze dienst omvat enkel de herstelling van uw product.

Collect & Return

Collect & Return

Herstelling bij Brother met transport heen en terug ten laste van Brother

  • Het toestel wordt hersteld in onze werkplaats.
  • Brother betaalt de transportkosten naar onze werkplaats en de retourkosten.
  • Deze dienst omvat de herstelling van uw product en reserveonderdelen.

On Site

On Site

Interventie en herstelling ter plaatse door een technieker

  • Een Brother technicus herstelt uw toestel ter plaatse of neemt het, indien nodig, mee naar de Brother werkplaats.
  • Brother betaalt de verplaatsing van de technicus.
  • Deze dienst omvat de werkuren om het probleem te verhelpen en reserveonderdelen.

Reparatieprocedure

Brother garantie vinden

Vind het garantietype voor uw product

Raadpleeg de webpagina van uw product om het garantietype te vinden dat van toepassing is op uw toestel.

Brother serienummer vinden

Hou uw serienummer bij de hand

Het serienummer vindt u terug op de achterkant of onderkant van het product, doorgaans bij een barcode. Het serienummer staat mogelijk ook op de aankoopfactuur. De laatste 9 tekens volstaan.

Brother aanvraag service interventie herstelling

Dien een serviceaanvraag in

Volg de onderstaande richtlijnen indien u op uw product een Collect & Return of On Site garantie van toepassing is. Heeft u een Return to Base garantie, dan hoeft u uw serviceverzoek niet op voorhand aan te melden.

Een herstelling aanvragen

Heeft u een "Collect & Return" garantie?

U kunt online een serviceaanvraag indien voor een product met een Collect & Return garantie.

Wij bevestigen uw aanvraag zo snel mogelijk tijdens onze kantooruren.

Serviceaanvraag voor Collect&Return

Heeft u een "On Site" garantie?

U dient tijdens de kantooruren een aanvraag per telefoon doen. Het is niet mogelijk om een online aanvraag te doen als u een On Site garantie heeft.

Ma - do: 8u30-12u15 en 13u-17u; Vr: 8u30-12u15 en 13u-16u15

+32 (0)2 / 467 44 40