1. Home Brother
  2. Business
  3. Gepersonaliseerde oplossingen
  4. Request Help
Request Help

Upgrade je Brother printer met de Request Help oplossing

Met de Request Help oplossing kan je supportafdeling eenvoudig technische problemen oplossen die zich met je product kunnen voordoen.

Het enige dat je hoeft te doen, is op de knop "Request Help" op je productscherm drukken. Een volledig diagnoserapport wordt vervolgens gemaakt en automatisch per e-mail naar het vooraf gedefinieerde adres verzonden.

Download de documentatie

De voordelen van de Request Help oplossing

Secure document printing

Verhoog de efficiëntie

Verzend een service-aanvraag rechtstreeks via de knop "Request Help" op je product. De aanvraag wordt automatisch naar het vooraf gedefinieerde e-mailadres gestuurd.

Report

Verstuur automatisch onderhoudsrapporten

De ontvanger krijgt per e-mail het volledige diagnoserapport waardoor hij snel en efficiënt technische problemen met je product kan identificeren.

Support

Centraliseer service-aanvragen

Vereenvoudig het beheer van je aanvragen door ze te automatiseren.

Probeer onze gepersonaliseerde oplossingen 60 dagen gratis

FAQ - Vaak gestelde vragen

De Request Help oplossing is een snelle en voordelige manier voor je supportafdeling om praktische informatie en advies voor je product te geven. Je kan technische serviceverzoeken rechtstreeks indienen vanaf het scherm van je Brother product dat op het netwerk is aangesloten. Volledige diagnoserapporten worden vervolgens per e-mail naar de supportafdeling gestuurd, zodat zij het probleem snel kunnen identificeren.

Als je Brother producten heeft en het MPS aanbod (Management Print Services) niet aan je behoeften voldoet, kan Request Help de perfecte oplossing zijn. Bedrijven komen eenvoudig in contact met hun reseller om snelle en efficiënte oplossingen te krijgen voor technische problemen.

Ontdek hier welke printers, multifunctionals en scanners compatibel zijn met de software oplossingen van Brother.

Compatibele producten

Vul het contactformulier in en een van onze experten neemt zo snel mogelijk contact met je op.

Activeer je oplossing op je Brother product met software die je gratis kunt downloaden: BRAdmin Professional 4.

Deze oplossing activeren

Deze oplossing vereist geen extra hardware. Zodra het e-mailadres vooraf is gedefinieerd, kan de serviceaanvraag worden verzonden.

Ja. Serviceaanvragen worden met SSL of TLS beveiligd via mail verzonden.

Op het startscherm van je product staat het icoon “Services”. Als je op dit pictogram klikt, vind je de knop "Request Help". Elk verzonden verzoek om technische interventie gaat vergezeld van een volledig diagnoserapport met alle details die nodig zijn om problemen met het product gemakkelijker op te lossen.

Je gegevens
Je vraag
Toegestaan: PDF, Afbeelding (Jpeg, BMP, PNG, GIF, TIFF) en Word doc(x).

Om dit formulier te verzenden dien je akkoord te gaan met onze gebruiksvoorwaarden. Je gegevens worden verwerkt in overeenstemming met onze privacyverklaring.