Bij Brother erkennen we de uitdagingen waarmee retailkantoren worden geconfronteerd. Retailkantoren moeten grote multi-channel ordervolumes verwerken en tegelijk een goede klantervaring bieden.
We weten dat elke retailer anders is, iets wat vooral geldt voor kleine of micro-retailers. Het voldoen aan de eisen van de 'want it now'-generatie biedt unieke uitdagingen. Om efficiënt te werken, moet je backoffice worden georganiseerd.
Het retailteam van Brother begrijpt de veranderende retailmarkt. We werken samen met onze retailpartners om op maat gemaakte print- en scanoplossingen te creëren die aan de unieke behoeften van het backoffice voldoen.
Scan en bewaar leveringsbonnen automatisch bij aankomst voor nauwkeurig voorraadbeheer. Zo kunnen de collega's op verschillende afdelingen onmiddellijk de goederen verwerken.
Print moeiteloos grote hoeveelheden bestellingen, verzendnota's en facturen. Investeer in tonercartridges met hoog rendement om de downtime te beperken en hoogwaardige, gemakkelijk leesbare documenten te printen.
Zorg ervoor dat gevoelige klantinformatie vertrouwelijk blijft met NFC (Near Field Communication) technologie of door authenticatie met een PIN-code. Documenten kunnen alleen vrijgegeven door bevoegd personeel.