Artikel toegevoegd
SupportCenter

Download de SupportCenter app

De app is beschikbaar in de App Store (iOS) en in de Google Play Store (Android).

SupportCenter app - FAQ

De Brother SupportCenter app biedt u via een gebruiksvriendelijke interface een overzicht met alle essentiële informatie over uw Brother product. Vindt u u niet wat u zoekt? Met één klik komt u in contact met onze deskundige helpdesk. Via de app heeft u alvast toegang tot:

  • Productconfiguratie: Volg instructievideo's over de configuratie van uw product.
  • Installatiegidsen en handleidingen: Ga naar de snelle installatiegidsen en de gebruikershandleiding voor uw product.
  • FAQ's en probleemoplossing: Hulp nodig? Raadpleeg de veelgestelde vragen en de rubriek probleemoplossing.
  • Verbruiksartikelen: Vind alle informatie over het aanvullen van inkt of toner voor uw product en het recyclen van oude cartridges.
  • Apparaatstatus en informatie: Bekijk hier de netwerkstatus en uw serienummer en volg het niveau van uw Brother-benodigdheden.
  • Contact: In dit gedeelte kunt u rechtstreeks contact opnemen met het Brother-team voor ondersteuning en assistentie.
  • QR-codelezer: Scan vanuit de applicatie de QR- of datamatrixcodes die aan Brother-producten of handleidingen zijn toegewezen voor meer informatie.

Afhankelijk van uw product zijn sommige functies mogelijk niet beschikbaar, dus worden ze grijs weergegeven.

Momenteel ondersteunen niet alle producten de functie Apparaatstatus en informatie.

De Brother SupportCenter app is compatibel met de volgende Brother producten:

  • Inkjet printers & all-in-ones (HL / DCP / MFC)
  • Zwart-wit laser printers & all-in-ones (HL / DCP / MFC)
  • Kleurenlaser/LED printers & all-in-ones (HL / DCP / MFC)
  • High speed werkgroepprinter HL-S7000DN
  • Mobiele printers (RJ / PJ / MW)
  • P-touch labelprinters (PT / RL)
  • Desktop labelprinters (QL / TD)
  • Documentscanners
  • Fax-apparaten
  • Naaimachines & borduurmachines
  • Snijmachine ScanNCut
  • Stempelmaker Stamp Creator

U kunt de functie Zoeken met wifi van de app gebruiken om uw Brother product te selecteren als het is verbonden met hetzelfde draadloze netwerk als uw mobiele apparaat.

De Brother SupportCenter app werkt op Apple en Android smartphones en tablets. Zorg ervoor dat uw mobiele apparaat een van de volgende besturingssystemen gebruikt:

  • Android: versie 4.0 of hoger
  • iOS (iPhone, iPad en iPod touch): versie 9.0 of hoger
  • Brother SupportCenter biedt toegang tot een schat aan informatie: installatie en configuratie, gebruikershandleidingen, veelgestelde vragen en tips voor het oplossen van problemen.
  • Brother My Supplies is een app waarmee u verbruiksartikelen voor uw Brother printer (inkt of toner) kan beheren en bestellen.
  • Met Brother iPrint&Scan kunt u via een draadloos netwerk afdrukken vanaf / scannen naar een mobiel apparaat.

Meer hulp nodig?

my supplies app

Beheer uw inkt- en tonerniveaus met de mobiele app My Supplies

  • Ontvang een melding wanneer de cartridges bijna leeg zijn
  • Controleer inkt- en tonerniveaus voor maximaal 5 apparaten
  • Bestel snel originele inkt- en toner bij Brother via de app

Meer info

product registration

Enregistrez votre appareil

 Processus d'enregistrement de produits simple et rapide

 Obtenez une assistance rapide et efficace

 Suivez vos commandes et activez les garanties de vos produits

Enregistrer votre appareil

drivers and downloads

Drivers en downloads

Werk de stuurprogramma's van uw Brother apparaat bij of download software.

U vindt er ook de BRAdmin software en reparatietools om problemen met de netwerkverbinding op te lossen.

Meer info

Op zoek naar informatie over herstellingen of recyclage?