De professionele producten van Brother hebben een scherm dat op afstand en in realtime kan worden bediend door je servicemedewerkers vanaf hun pc.
Ze hebben dan toegang tot alle functionaliteiten van je product, inclusief onderhoudsrapporten om snel technische problemen te diagnosticeren en op te lossen, alsook de mogelijkheid om de technische parameters van je product te wijzigen.
De supportafdeling heeft toegang tot alle functionaliteiten van je printer waardoor ze snel technische problemen kunnen diagnosticeren en oplossen zonder te wachten op de fysieke tussenkomst van een technicus.
Deel het scherm van je product voor bediening op afstand door een vooraf gedefinieerde supportafdeling.
Deel productgegevens via een beveiligd communicatiekanaal dat alle uitgewisselde informatie versleutelt.
De Remote Panel oplossing is een snelle en voordelige manier om problemen met je product te diagnosticeren.
Deze functie biedt bedrijven de mogelijkheid om de identificatie en oplossing van technische problemen te vereenvoudigen om downtime van het toestel te verminderen. Deze oplossing kan ook worden gebruikt voor trainings- en demonstratiedoeleinden.
Ontdek hier welke printers, multifunctionals en scanners compatibel zijn met de software oplossingen van Brother.
Vul het contactformulier in en een van onze experten neemt zo snel mogelijk contact met je op.
Activeer je oplossing op je Brother product met software die je gratis kunt downloaden: BRAdmin Professional 4.
Om het gebruik van deze oplossing te vereenvoudigen, is alleen netwerktoegang nodig.
Ja. Verzoeken worden via SSL of TLS veilig naar je supportafdeling gemaild. Je kan een pincode instellen om misbruik van deze oplossing te voorkomen.
Zodra de oplossing is geactiveerd, heeft de supportafdeling toegang tot alle knoppen en functies van het productscherm en kan het ook de onderhoudsmodi wijzigen.