• 0

    Nog 40 € te gaan voor gratis levering

    Mijn winkelmandje
    1. Home
    2. Over ons
    3. Nieuws
    4. 2018
    5. Managed Print Services-programma van Brother stijgt met 200%

    Managed Print Services-programma van Brother stijgt met 200%

      

    De marktpositie van Brothers Managed Print Services-programma (MPS) groeit en volgens het laatste rapport van ICT en business analist Quocirca neemt het aanbod met 200% toe.

    Het rapport 'Channels to Managed Print Services 2018' meldt het succes van de print- en technologiespecialist op de retail-, gezondheidszorg- en financiële markt en geeft aan dat het een aantrekkelijk aanbod heeft gedaan naar zijn verdelers en hun eindgebruikers toe.

    De analist verwacht dat Brother zal blijven groeien als het zijn MPS-vermogen blijft opvoeren.

    Brother ondersteunt channel partners

    Frank Van de Velde, Solutions manager bij Brother International Belgium verklaart: "Het feit dat Brother de MPS-oplossing met 200% heeft doen groeien, is fantastisch, maar onze strategische focus voor de toekomst ligt vooral op het ondersteunen van onze channel partners met een eenvoudig te beheren MPS-aanbod, of ze nu gericht zijn op SOHO, KMO, corporate business of zakelijke eindgebruikers.

    "Dankzij onze 'at you side'-gedachte hebben we veel inzicht, ontwikkeling en feedback van de industrie vergaart en verwezenlijkt, waarmee we kunnen voortbouwen op de vele uitstekende service-elementen die door Quocirca geselecteerd werden. Dit zal ons in staat stellen channel partners te ondersteunen door Brother MPS nog flexibeler, meer ondersteunend, winstgevender en gemakkelijker te maken."

    Brother MPS wordt uitsluitend via channel partners verkocht en is gebaseerd op vier belangrijke pijlers, zijnde flexibiliteit, eenvoud, snelheid en beschikbaarheid van experts.

    Quocirca merkte op dat Brother volgende tools aanreikt:

  • deskundige hulpmiddelen, waaronder pre-sales technische ondersteuning,
  • projectbeheer en
  • serviceteams om partners en hun klanten in staat te stellen optimaal gebruik te maken van managed printing.
  • Nieuwe aanpak voor lead generation

    Philip White, European Managed Print Sales Manager, verklaart: "We weten dat channel organisaties gefrustreerd zijn door marges, trage reactietijden, gebrek aan verticale marktervaring en ondersteuning van het genereren van leads. Als reactie hierop biedt ons MPS-aanbod een nieuwe aanpak voor lead generation en is het afgestemd op een betere marge tegenover transactionele verkoop door aan verdelers de mogelijkheid te bieden inkomsten te genereren op meer dan negen gebieden, inclusief hardware, supplies, software en services.

    "Het Quocirca-rapport identificeert de sterkte van het aanbod van Brother MPS en erkent onze investering in tools en middelen ter ondersteuning van het kanaal. We zullen deze strategie voortzetten en blijven voldoen aan de behoeften van onze klanten."

    Ga voor meer informatie over Brother Managed Print Services in België naar Printoplossingen/afdrukbeheer/managed-print-services.