• 0

    Nog € 40 te gaan voor gratis levering

    Naar winkelwagentje
    1. Home
    2. Over ons
    3. Nieuws
    4. 2017
    5. Supersnelle portal voor MPS-oplossing van Brother

    Brother ontwikkelt supersnelle portal voor MPS-oplossing

     

    Print- en technologiespecialist Brother heeft een nieuwe supersnelle portal voor Managed Print Services gelanceerd; de portal levert een printervoorstel af in slechts één minuut en 36 seconden.

    De MPS-oplossing van Brother is een kostenefficiënt contractueel model en voorziet de KMO van de installatie van de printer, de automatische levering van verbruiksproducten en een snelle technische interventie. Nadat een MPS-oplossing is opgenomen, kan de klant het gebruiksvriendelijke portaal aanwenden om een serviceverzoek aan te melden en het printergebruik of de lopende kosten van elk toestel te consulteren; ook de facturatie, service en geautomatiseerde bestelling van verbruiksartikelen van de gebruiker worden er beheerd.

    Het MPS-portaal van Brother is speciaal ontworpen om aan de noden van elke KMO te voldoen en gecreëerd op basis van de vereisten van verdelers en klanten. Wie voor een MPS-oplossing kiest, kan rekenen op een verbeterde printinfrastructuur die ook een betere controle, transparantie, beveiliging en kostenbesparing biedt.

    Frank Van de Velde, Solutions manager bij Brother International Belgium verklaart: “Wij begrijpen dat tijd kostbaar is voor elke onderneming. De snelheid waarmee een offerte gegenereerd wordt via het Brother-portaal maakt de validering en opname van onze MPS-oplossing zeer efficiënt voor de KMO." 

    "Tijdbesparing loopt als een rode draad door de oplossing, omdat deze ontworpen is om de stilstandtijd van printers in een bedrijf te verminderen. Dit wordt bereikt door de automatische bestelling van verbruiksartikelen en de snelle technische service. Het portaal is ontwikkeld op basis van klantenfeedback en weerspiegelt dan ook Brothers “at you side”-filosofie, een dienst leveren die beantwoordt aan de behoeften van onze klanten.”

    POLOR, het in Ierland gevestigde kantoorbenodigdhedenbedrijf, verkoopt al vele jaren succesvol Brother-printproducten. Eigenaar en directeur Peter O'Leary zei: "Met de komst van Managed Print hebben we Brothers MPS-oplossing aangeboden aan al onze klanten, zowel groot als klein, en een aantal grote printerparkinstallaties.

    "Onze klanten zijn heel tevreden met Brothers MPS, omdat het de beslommeringen van het beheer en de opvolging van het printerpark wegneemt. Bedrijven waarderen het dat ze enkel betalen voor wat ze afdrukken en niet gebonden zijn aan een maandelijkse forfaitaire vergoeding. Dit betekent dat klanten hun afdrukken kunnen budgetteren, waardoor ze controle krijgen over het beheer van hun printkosten."

    "Managed Print Services van Brother biedt klanten een cloud-gebaseerde toolset die snelle offertes levert, samen met een platform voor het beheer van facturen en leveringen. Het is een eenvoudig, zeer efficiënt en kostenbesparend systeem voor onze klanten. Dit stelt ons in staat om ons bedrijf te laten groeien met een uitstekende managed printoplossing, waardoor ze tevreden blijven en terugkeren voor meer."

    Ondernemingen die geïnteresseerd zijn in deze MPS-oplossing kunnen via deze link contact opnemen met Brother.