Artikel toegevoegd
  1. Home Brother
  2. Klantenzone
  3. Levering

Levering van uw online bestelling

Alles over de levering van uw bestelling op www.brother.be

Leverings- en ophaalopties

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

We doen er alles aan om de levering uit te voeren binnen de twee werkdagen na ontvangst van de bestelling. In sommige gevallen kan het echter tot vijf werkdagen duren voor de bestelling wordt geleverd.

 

Kan ik een specifiek moment van levering kiezen voor mijn bestelling?

Het is niet mogelijk om tijdens een bestelling een specifiek tijdslot op te geven. De bestelling wordt geleverd tussen 8u en 18u.

 

Welke koerier bezorgt mijn bestelling?

De levering wordt uitgevoerd door DHL.

In de verzendbevestiging vindt u een Track & Trace code om de status van de levering op te volgen.

 

Kan ik mijn bestelling ook ophalen bij Brother?

Het is niet mogelijk om een bestelling rechtstreeks bij ons af te halen.

 

Kan ik mijn bestelling vandaag ontvangen?

We kunnen een bestelling niet leveren op de dag zelf. Onze minimale levertermijn bedraagt twee werkdagen.

 

Hoeveel kost de levering?

  • Gratis verzending voor bestellingen waarvan de totaalwaarde van de artikelen minstens € 40 incl. btw bedraagt.
  • € 10 verzendkosten voor bestellingen waarvan de totaalwaarde van de artikelen lager is dan € 40 incl. btw.

Leveren jullie buiten België?

Nee. De bestelling kan uitsluitend worden geleverd in België.

 

Leveringsproblemen

Ik heb een ander product gekregen dan ik heb besteld

Neem contact op met onze Besteldienst. We regelen de terugname van de verkeerde producten en zorgen ervoor dat u zo snel mogelijk de juiste artikelen krijgt toegestuurd.

 

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet volledig is?

Contacteer onze Besteldienst. We leveren de ontbrekende artikelen zo snel mogelijk na.

 

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet werd geleverd?

  • Controleer in eerste instantie of het leveringsadres in de verzendbevestiging correct is.
  • In dezelfde verzendbevestiging vindt u een Track & Trace code om de leverstatus van de bestelling op te volgen.
  • Contacteer onze Besteldienst indien de levering niet heeft plaatsgevonden binnen de verwachte levertermijn.

 

Wat als mijn product beschadigd is geleverd?

Neem zo snel mogelijk, en uiterlijk 7 dagen na ontvangst van de levering, contact op met onze Besteldienst en geef duidelijk aan waar het product beschadigd is. Bezorg ons indien mogelijk ook foto's van de schade. Beschadigde producten worden bij u ter plaatse weer opgehaald. Wij zorgen ervoor dat de bestelling nadien opnieuw wordt geleverd.

 

Wat als mijn product defect is bij levering?

Raadpleeg eerst de gebruikershandleiding. Misschien kan u het probleem zelf oplossen zodat we het product niet hoeven te vervangen.

Lukt het niet, neem dan contact op met onze Dienst na verkoop en geef duidelijk aan wat het probleem is. Het product wordt bij u ter plaatse weer opgehaald en bij ons gecontroleerd. Na inspectie zal het product worden hersteld of vervangen.

 

Wat gebeurt er als u niet aanwezig bent?

  • Was u niet aanwezig op het moment van de levering, dan onderneemt de transporteur de volgende werkdag een tweede poging.
  • Lukt het ook dan niet, dan krijgen wij van de transporteur een bericht dat de levering niet heeft plaatsgevonden. We zullen u dan contacteren om een nieuwe afspraak voor de levering te regelen.

Brother Online klantenzone

Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden?