Artikel toegevoegd
  1. Home Brother
  2. Klantenzone
  3. Herstellingskosten

Kosten van herstelling

Vertoont het toestel binnen de garantieperiode een defect, dan herstellen we het gratis.

Wanneer het defect te wijten is aan gebruikersschade, dan kunnen we het toestel herstellen tegen betaling. We kunnen vooraf niet inschatten wat de herstelkosten zijn. We kijken het toestel na en maken een prijsopgave. U beslist of we de herstelling uitvoeren.

U krijgt een prijsopgave als het product niet binnen garantie kan worden hersteld. U kan kiezen uit 3 mogelijkheden:

  • U gaat akkoord met de prijsopgave. Het toestel wordt hersteld.
  • U gaat niet akkoord met de prijsopgave, maar wil wel het toestel terug. U betaalt € 30 excl. btw en krijgt het product teruggestuurd.
  • U gaat niet akkoord met de prijsopgave en doet afstand van het toestel. U betaalt geen kosten en het toestel wordt milieuvriendelijk gerecycleerd.

Brother klantenzone

Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden?