Artikel toegevoegd
  1. Home Brother
  2. Klantenzone
  3. Een bestelling wijzigen of annuleren

Een bestelling wijzigen of annuleren

Zodra de bestelling werd verzonden, kunnen we het afleveradres niet meer wijzigen. Heeft u nog geen verzendbevestiging gekregen, neem dan contact op met onze Besteldienst, die met u bekijkt of we het adres nog kunnen aanpassen.

In uw Brother Online account kunt u nieuwe adressen toevoegen of bestaande adressen wijzigen. Opgelet: u kan een gewijzigd adres pas selecteren bij een volgende bestelling. Adressen die u heeft opgegeven voor een lopende bestelling, kunt u zelf niet meer veranderen. Contacteer onze Besteldienst om te bekijken of we dit nog kunnen aanpassen.

Het is niet mogelijk om artikelen te verwijderen of toe te voegen aan een lopende bestelling. We kunnen wel de bestelling annuleren als ze nog niet werd verzonden. Contacteer hiervoor onze Besteldienst met vermelding van het ordernummer dat u in de orderbevestiging vindt.

Zodra we de bestelling hebben geannuleerd, kan u een nieuwe bestelling plaatsen met de gewenste artikelen.

Stuur een e-mail met uw ordernummer naar onze Besteldienst. Werd de bestelling nog niet verzonden, dan kunnen we ze nog annuleren.

Brother klantenzone

Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden?