Artikel toegevoegd
  1. Home Brother
  2. Klantenzone
  3. Een bestelling plaatsen

Een bestelling plaatsen

  • Is het product online beschikbaar, dan plaats u het in het winkelmandje door te klikken op de blauwe knop "In winkelwagen". Opgelet: niet al onze producten zijn beschikbaar voor online verkoop. In dat geval kan u bij een verdeler terecht.
  • Klik op het winkelkar icoontje in de blauwe balk bovenaan de pagina om naar het winkelmandje te gaan. Hier kan u indien gewenst producten verwijderen of de gewenste hoeveelheid aanpassen.
  • Om af te rekenen, klikt u op de blauwe knop "Bestellen". Om eerst nog andere producten toe te voegen, klikt u op de witte knop "Doorgaan met winkelen".

Het is niet mogelijk om telefonisch of per e-mail een bestelling te plaatsen. Wij aanvaarden uitsluitend online bestellingen via onze webshop.

Ja. Met een Brother Online account kunt u onder meer online bestellingen plaatsen en producten registreren. U kan op verschillende manieren een Brother Online account aanmaken:

  • Wanneer u voor het eerste een bestelling plaatst, tijdens het afrekenen.
  • Via het "Mijn Account" icoontje in de blauwe balk bovenaan de pagina.
  • Rechtstreeks via de Brother Online website.

U ontvangt een automatische bevestiging kort nadat u een bestelling heeft geplaatst. Vindt u geen bevestiging terug, kijk dan eerst in de map met ongewenste e-mail.

Contacteer onze Besteldienst als u geen bevestiging heeft ontvangen, zodat we kunnen nagaan of de bestelling correct werd geregistreerd.

Brother klantenzone

Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden?