Artikel toegevoegd
  1. Home Brother
  2. Klantenzone
  3. Bestellingen

Een bestelling plaatsen

Een bestelling plaatsen

Hoe plaats ik een online bestelling?

  • Is het product online beschikbaar, dan plaats u het in het winkelmandje door te klikken op de blauwe knop "In winkelwagen". Opgelet: niet al onze producten zijn beschikbaar voor online verkoop. In dat geval kan u bij een verdeler terecht.
  • Klik op het winkelkar icoontje in de blauwe balk bovenaan de pagina om naar het winkelmandje te gaan. Hier kan u indien gewenst producten verwijderen of de gewenste hoeveelheid aanpassen.
  • Om af te rekenen, klikt u op de blauwe knop "Bestellen". Om eerst nog andere producten toe te voegen, klikt u op de witte knop "Doorgaan met winkelen".

Kan ik bestellen via e-mail of de telefoon?

Het is niet mogelijk om telefonisch of per e-mail een bestelling te plaatsen. Wij aanvaarden uitsluitend online bestellingen via onze webshop.

 

Heb ik een account nodig om te bestellen?

Ja. Met een Brother Online account kunt u onder meer online bestellingen plaatsen en producten registreren. U kan op verschillende manieren een Brother Online account aanmaken:

  • Wanneer u voor het eerste een bestelling plaatst, tijdens het afrekenen.
  • Via het "Mijn Account" icoontje in de blauwe balk bovenaan de pagina.
  • Rechtstreeks via de Brother Online website.

Waarom heb ik geen orderbevestiging ontvangen?

U ontvangt een automatische bevestiging kort nadat u een bestelling heeft geplaatst. Vindt u geen bevestiging terug, kijk dan eerst in de map met ongewenste e-mail.

Contacteer onze Besteldienst als u geen bevestiging heeft ontvangen, zodat we kunnen nagaan of de bestelling correct werd geregistreerd.

 

Een bestelling wijzigen of annuleren

Kan ik het afleveradres van mijn bestelling wijzigen?

Zodra de bestelling werd verzonden, kunnen we het afleveradres niet meer wijzigen. Heeft u nog geen verzendbevestiging gekregen, neem dan contact op met onze Besteldienst, die met u bekijkt of we het adres nog kunnen aanpassen.

 

Hoe wijzig ik mijn adres of voeg ik een adres toe?

In uw Brother Online account kunt u nieuwe adressen toevoegen of bestaande adressen wijzigen. Opgelet: u kan een gewijzigd adres pas selecteren bij een volgende bestelling. Adressen die u heeft opgegeven voor een lopende bestelling, kunt u zelf niet meer veranderen. Contacteer onze Besteldienst om te bekijken of we dit nog kunnen aanpassen.

 

Hoe wijzig ik mijn bestelling?

Het is niet mogelijk om artikelen te verwijderen of toe te voegen aan een lopende bestelling. We kunnen wel de bestelling annuleren als ze nog niet werd verzonden. Contacteer hiervoor onze Besteldienst met vermelding van het ordernummer dat u in de orderbevestiging vindt.

Zodra we de bestelling hebben geannuleerd, kan u een nieuwe bestelling plaatsen met de gewenste artikelen.

 

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Stuur een e-mail met uw ordernummer naar onze Besteldienst. Werd de bestelling nog niet verzonden, dan kunnen we ze nog annuleren.

 

Voorraadstatus producten

Is mijn product op voorraad?

Voor producten die wij online te koop aanbieden, kan u op de productpagina steeds de meest actuele voorraadstatus raadplegen. De voorraadstatus van onze producten wordt meermaals per dag bijgewerkt.

 

Kan ik producten bestellen die niet op voorraad zijn?

Het is enkel mogelijk om producten te bestellen die wij op voorraad hebben.

 

Kan ik een melding krijgen als een product opnieuw in voorraad komt?

Ja, ga naar de productpagina en klik op "Verwittig mij". Als het product weer op voorraad is, ontvangt u een bericht op het door u opgegeven e-mailadres.

 

Wat betekent de voorraadstatus "Niet meer leverbaar"?

Dit betekent dat we dit artikel niet meer produceren en het niet meer op voorraad hebben of krijgen. Meestal hebben we een opvolger van het product, of een alternatief. Het product is mogelijk nog beschikbaar bij een van onze verdelers.

 

Wat betekent de voorraadstatus "Niet op voorraad"?

Dit betekent dat we het product tijdelijk niet op voorraad hebben, maar binnenkort weer kunnen leveren. Controleer regelmatig de productpagina om te weten of het product weer beschikbaar is.

 

Een klacht indienen

Ik ben ontevreden over mijn bestelling

Is er een probleem met de levering van de bestelling, of zijn de goederen beschadigd? Neem in eerste instantie contact op met onze Besteldienst. We doen al het mogelijke om het probleem op te lossen.

 

Wat als ik een klacht wil indienen?

Heeft u een probleem en bent u niet tevreden met de oplossing die wij bieden? Dan kan u met uw klacht terecht bij de Consumentenombudsdienst. U kan ook een klacht voorleggen aan de geschillencommissie via het Europees ODR platform.

Brother Online klantenzone

Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden?