1. Home Brother
  2. Dienst na-verkoop
  3. Een Collect & Return herstelling aanvragen

Collect & Return procedure

 

  • Let op ! Deze Collect & Return procedure is enkel van toepassing voor toestellen verkocht door een erkende verdeler of distributeur van Brother België.
  • U plaatst het toestel in de originele doos of in een stevige doos met bescherming bovenaan, onderaan en aan alle zijkanten van het toestel. Eventuele schade tijdens het transport naar onze diensten ten gevolge van een gebrekkige verpakking is volledig ten laste van de klant.
  • Gelieve voor transportdoeleinden en ter bescherming van het afdrukmechanisme van het toestel ALLE verbruiksartikelen in het toestel te laten zitten, zijnde :

    voor toestellen met laser/LED technologie, de toner cartridge(s) en de drum unit(s).
    voor toestellen met inkjet technologie, de inktpatronen.
  • Zodra wij de aanvraag voor herstelling van het toestel geregistreerd hebben, krijg je een bevestiging per e-mail en geven wij een afhaalopdracht aan de transportfirma. Het toestel zal de volgende werkdag worden opgehaald tijdens de kantooruren (8u30-18u).
  • Na de herstelling ontvang je het toestel terug via onze transportfirma.

U doet een aanvraag als een...

 

Te herstellen product
Bezit nog de originele verpakking
Toegestaan: PDF, Afbeelding (Jpeg, BMP, PNG, GIF, TIFF) en Word doc(x).
Je gegevens
Ander afhaaladres (enkel invullen indien van toepassing)

Om dit formulier te verzenden dien je akkoord te gaan met onze gebruiksvoorwaarden. Je gegevens worden verwerkt in overeenstemming met onze privacyverklaring.

Te herstellen product
Bezit nog de originele verpakking
Toegestaan: PDF, Afbeelding (Jpeg, BMP, PNG, GIF, TIFF) en Word doc(x).
Je gegevens
Ander afhaaladres (enkel invullen indien van toepassing)

Om dit formulier te verzenden dien je akkoord te gaan met onze gebruiksvoorwaarden. Je gegevens worden verwerkt in overeenstemming met onze privacyverklaring.