Artikel toegevoegd
  1. Home Brother
  2. Business solutions
  3. Gezondheidszorg
  4. Opname van patiënten
Admissions

Waarom kiezen voor Brother voor opnametechnologie voor patiënten?

We begrijpen dat de opname van de patiënt de eerste stap is in het zorgtraject. Snelheid en nauwkeurigheid zijn essentieel voor een veilige en vlotte zorgervaring.

Het opnamepersoneel staat onder druk om snel een nauwkeurig en up-to-date patiëntendossier samen te stellen.

Door gebruik te maken van de technologie van Brother en onze expertise in de gezondheidszorg, heeft u de juiste print- en scanoplossingen voor opnames van patiënten.

Wij begrijpen de noden van hospitalisatieafdelingen

Increase efficiency

Verhoogde efficiëntie

Door informatie over patiënten snel in te scannen en te centraliseren heeft het medisch personeel altijd snel toegang tot een up-to-date medisch dossier.

Patient safety

Patiëntveiligheid

Goede scan- en labeloplossingen beperken het risico op verkeerd gelabelde bestanden of een onleesbaar handschrift.

Integration

Optimale integratie

Koppel scan- en printtechnologie aan medische software en patiëntbeheersystemen.

Patient file labelling

Patiëntendossiers labelen

Geef medisch personeel de tools om individuele labels af te drukken zodat ze nauwkeurige en duidelijke patiëntendossiers kunnen bijhouden.

  • Compacte labelprinters zijn geschikt voor plekken met beperkte ruimte
  • Individuele patiëntenlabels zijn veilig want ze verminderen het risico op verkeerd gelabelde dossiers
  • Nauwkeurige en duidelijke labels maken een einde aan onleesbaar handschriften

Meer info

Patiëntendossiers scannen

Scan notities nauwkeurig in en voeg ze toe aan digitale patiëntendossiers. Zo wordt informatie over de patiënt vlot en veilig beschikbaar gemaakt voor alle relevante afdelingen.

  • Snelle en accurate updates van patiëntendossiers
  • Makkelijk te gebruiken voor drukbezet administratief personeel
  • Naadloze integratie met bestaande patiëntbeheersystemen

Meer info

Wenst u meer informatie of een afspraak?