Service en ondersteuning

Brother biedt gratis technische ondersteuning gedurende de hele 
levensduur van een product. Wanneer u een apparaat van Brother
aankoopt, ontvangt u veel meer dan een uitgekiend innovatief, na
grondige research ontworpen product.


  • Klanttevredenheid. Onze zaak.

    Brother biedt gratis technische ondersteuning gedurende de hele levensduur van een product. Als u apparatuur van Brother koopt, koopt u veel meer dan een uitgekiend innovatief, na grondige research ontworpen product.


    Downloads en software Aanvraag Repair Collect&Return

  • Registreer uw product

    Elk Brother-product wordt geleverd met een garantie van
    24 maanden en in het onwaarschijnlijke geval dat er iets
    misgaat, staat Brother ’Aan uw zijde’.


    Particulieren Professioneel

  • PROCEDURE
    Waarborg 2 JAAR ON-SITE

    De eindgebruiker telefoneert naar de HOT LINE van Brother (02/467.44.40) met vermelding van volgende gegevens:

    ► Gegevens klant: Firmanaam en naam gebruiker - Volledig adres, bij voorkeur ook met bureau en verdieping van gebruiker – Telefoonnummer - Openingsuren van kantoren.

    ► Gegevens toestel: Modeltype - Serienummer van toestel – Omschrijving van panne – Datum van aankoop

     

    Deze dienst is enkel geldig binnen de waarborgperiode van 24 maanden na aankoop van het toestel door de  eindgebruiker.

     

    meer over procedure (pdf)