1. Home Brother
  2. Dienst na-verkoop
  3. Herstellingen

Reparatieprocedure

Brother garantie vinden

Vind het garantietype voor je product

Raadpleeg de webpagina van je product om het garantietype te vinden dat van toepassing is op het toestel.

Brother serienummer vinden

Hou het serienummer bij de hand

Het serienummer vind je terug op de achterkant of onderkant van het product, doorgaans bij een barcode. Het serienummer staat mogelijk ook op de aankoopfactuur. De laatste 9 tekens volstaan.

Brother aanvraag service interventie herstelling

Dien een serviceaanvraag in

Volg de onderstaande richtlijnen indien op je product een Collect & Return of On Site garantie van toepassing is. Heb je een Return to Base garantie, dan hoef je het serviceverzoek niet op voorhand aan te melden.

Een herstelling aanvragen

Heb je een "Collect & Return" garantie?

Je kan online een serviceaanvraag indien voor een product met een Collect & Return garantie.

Wij bevestigen je aanvraag zo snel mogelijk tijdens onze kantooruren.

Serviceaanvraag voor Collect&Return

Heb je een "On Site" garantie?

Je dient tijdens de kantooruren een aanvraag per telefoon doen. Het is niet mogelijk om een online aanvraag te doen als je een On Site garantie hebt.

Ma - do: 8u30-12u15 en 13u-17u; Vr: 8u30-12u15 en 13u-16u15

+32 (0)2 / 467 44 40