Brother
  1. Home
  2. Brother Earth
  3. Onze waarden en filosofie
Waarden en filosofie

Onze waarden en filosofie


Via een actief CSR managementsysteem wordt het maatschappelijk verantwoord beleid van de Brother Group nageleefd, zoals uitgestippeld in ons Global Charter.

Het Global Charter van de Brother Group

 

In 1999 heeft de Brother Group zijn Global Charter opgesteld waarin de grondbeginselen van onze wereldwijde activiteiten worden uitgestippeld. Al onze kantoren en werknemers moeten beslissen en handelen zoals aangegeven door de richtlijnen in ons Global Charter.

Brother heeft vervolgens een aantal principes voor sociaal verantwoord ondernemen ingevoerd waarmee we verwoorden hoe we onze sociale en ethische plicht vervullen. Onze kernwaarden zijn:
  • Goede werkomstandigheden
  • Gezondheid en veiligheid
  • Een duurzaam milieubeleid
  • Een ethische en respectvolle bedrijfsvoering

CSR Management

Om ervoor te zorgen dat de richtlijnen van ons Global Charter worden nageleefd, meer bepaald ten aanzien van onze klanten en betrokken partijen, heeft Brother een actief CSR Managementbeheersysteem opgericht.

Meer informatie over ons Global Charter vindt u op de website van de Brother Group.

 

Naar de website van de Brother Group

 

Kort gezegd draait CSR management om het creëren van meerwaarde. Dat is de missie van de Brother Group. 

 

Toshikazu Koike - Voorzitter van Brother Industries Ltd.